Klantenservice Interbikes.nl
Veelgestelde vragen rondom bezorgen
Op welke dagen bezorgen jullie?
Heb je een fiets besteld op werkdagen voor 17:00 uur? Dan wordt deze op doordeweekse dagen (dinsdag t/m zaterdag) bezorgd.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kan na bestellen je bestelling ook afhalen bij een van onze winkels.
Zorg dat je dit duidelijk als opmerking vermeld in je winkelwagen.
Onze collega’s nemen dan contact met je op zodra het gereed staat.
Wat zijn de bezorgkosten?
Interbikes.nl verzend al haar fietsen helemaal gratis door heel Nederland en België (m.u.v. de Waddeneilanden). Indien u accessoires erbij bestelt zullen wij geen extra kosten in rekening brengen.
Mocht u alleen los een accessoire bestellen dan zitten hier verzendkosten aan verbonden t.w.v. €7,50.
Hoe wordt mijn fiets bezorgd?
Al onze fietsen worden geleverd in doos. Om het jou zo
gemakkelijk mogelijk te maken zijn onze fietsen al voor 85% afgemonteerd.
Afhankelijk van de fiets moet je het volgende nog monteren:
- Het voorwiel monteren
- Het stuur en zadel monteren
- Remmen afstellen en trappers monteren
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voordat u bestelt, ziet u de levertijd van de fiets. Zo kunt u een fiets die op voorraad is en voor 17:00 uur is besteld, al de volgende werkdag in huis hebben. Plaatst u de bestelling na 17:00 uur, dan is de levertijd 2 werkdagen. Wanneer uw product niet op voorraad is, geldt een aangepaste levertijd en zijn we afhankelijk van de leverancier. Hiervoor nemen wij contact met u op.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker! Via een track en tracé link die je per mail krijgt kan je bestelling volgen. Zo weet je precies wanneer je je nieuwe aankoop ontvangt!
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Heb je een fiets besteld? Dan worden door onze fietsen vervoerder twee afleverpogingen ondernomen. Als je op beide momenten niet thuis bent, zal je bestelling naar ons retour worden gezonden. Neem dan contact op met onze klantenservice dan zullen we een nieuwe levering voor je inplannen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Indien je bestelling volgens de Track & Trace-code wel
is bezorgd kun je bij je buren nagaan of zij het pakket in ontvangst hebben
genomen. Controleer ook de handtekening die door de ontvanger is gezet. Hebben
je buren niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij nemen dan contact op met onze vervoerder om na te gaan waar de bestelling
is afgegeven.
Andere vraag?
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail
naar info@interbikes.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!